Voor de lekkerbekken, smulpapen en hobbykoks onder ons heeft Désirée iets zeer leuk in petto! Jullie kunnen vanaf nu lekker aan de slag met de nieuwe bakmixen van Roger van Damme. Van pannenkoeken tot botercake en van suikerwafels tot brownies en jawel ... oliebollen! Met deze handige bakmixen kan je thuis in een mum van tijd een geweldige creatie op tafel toveren zonder daarom tientallen ingrediënten aan te moeten kopen. Ideaal om samen met of voor uw kinderen iets lekkers te bakken.

Bij Désirée bakken ze met liefde en deze liefde betekent zorg dragen voor ingrediënten, producten, medewerkers en klanten. Daarom krijg je momenteel bij iedere webshop bestelling vanaf €75 gratis verzending en een Kitchenaid set twv. €100 (* tot zolang de voorraad strekt).

Voor de ambachtelijke granola van Désirée ging Roger van Damme op zoek naar de lekkerste granen en noten. Met als resultaat drie soorten kwalitatieve granola’s om uw dag op een gezonde, maar vooral lekkere manier te starten.

Appel strudel: Deze granola heeft een typische smaak van appel en kaneel zoals je een echte appel strudel kent. Het knapperige van de noten en de karamelsmaak van appel en gekarameliseerde suiker. Dit samen vermengd met elkaar is de ideale starter van de dag. Het is een granola die perfect te combineren is met verschillende soorten fruit, yoghurt en ook als topping op ijs.

Japanse Yuzu-Kers: Noten allergie is een boosdoener in ons leven, we kunnen niet genieten van de vele lekkernijen welke ons vaak aangeboden worden.  Daarom is deze granola gemaakt zonder noten maar wel op basis van granen. Een frisse toets van kers en een ongelofelijk subtiele smaak van Yuzu, deze laatste is in Japan één van de meest begeerde fruitsoorten. Hij heeft een mooi aroma, en een perfecte balans van zoet en zuur.

Chocolade: Chocolade is in België een begrip.  Ons land staat wereldwijd bekend voor de beste chocolade! De mengeling van cacao, stukjes chocolade en noten is een waar genot om een perfecte chocolade ervaring te ondergaan. De granola is toegankelijk om met alles te combineren, zowel puur als met fruit. Deze granola is ook perfect als topping om op ieder dessert te strooien.

Alle producten kan u hier vinden: Webshop Désirée

Meer items Roger van Damme haalt al zijn kookspullen uit de kast om te kunnen bakken met Désirée

PureLocals leden vallen internationaal in de prijzen

Dat onze PureLocals leden top producten hebben, daarvan hoef je ons uiteraard niet meer te overtuigen. Maar nu raken ook meer en meer internationale markten onder de indruk van de kwaliteit van deze Belgische producten. De awards volgen elkaar op….

Op persreis met Cala Kumquat naar de Andalusische bakermat

Onlangs organiseerden we met PureLocals en Puredeluxe een persreis voor de eigenaar van Cala Spirits; Thierry Verhoeven. In samenspraak met de klant boetseerden we een prachtige persreis in elkaar naar de Andalusische bakermat van Thierry zijn Cala Kumquat Gin. Aan boord 7 journalisten van de Franstalige pers gaande van TV over radio en de geschreven pers.

Apéro-time with Gili & Jules : winactie

WEDSTRIJD: Een verrukkelijk Gember Elixir en een knapperig koekje dat is een match made in heaven! Deze apéro box van Gili in samenwerking met Jules Destrooper bevat Gember Elixir en amandelbroodjes en is echte een verwennerij voor elke gelegenheid.

Sterrenchef Glenn Verhasselt bereidt feestmenu voor buurtrestaurants in Halle en Dilbeek

Sterrenchef Glenn Verhasselt (Sir Kwinten, 1*) kookt voor het goede doel samen met andere Northseachefs. Omdat ook de minderbedeelden een lekkere maaltijd verdienen tijdens de eindejaarsperiode!

Steun de Horeca in Durbuy door de doneeractie van PureLocals

In samenspraak met Roger van Damme hebben wij beslist om deze doneeractie op te zetten ten voordele van het volledige dorp van Durbuy.

Deluxe Distillery valt 3x in de prijs op internationale competitie

Tweemaal brons voor de Blind Tiger Gin en één keer zilver voor de Mary White Vodka!

Dominique Persoone onderneemt actie en zet zich in voor de stichting Natte Snoetjes

Heerlijke chocolade ten voordele van de getroffen dieren van de watersnood. Vanaf vandaag te koop bij Chocolate Line in Brugge & Antwerpen.

PureLocals lid Andy De Brouwer, gastheer en sommelier van Les Eleveurs, breidt uit met de gloednieuwe Vloei-Bar.

In volle coronacrisis richtte Andy zijn nieuwe, hippe bar op waar je kan om te genieten van een heerlijk hapje en drankje én dat in een retro setting!

PureLocals member Raidillon lanceert nieuwe lentecollectie

Het Belgische luxe horlogemerk Raidillon breidt uit met deze lente collectie van luxury leather bags.

Désirée zorgt voor een heerlijke voorjaarsbrunch met de Paas Brunch box

Pasen, een feestdag waarbij een brunch niet mag ontbreken. Désirée by Roger van Damme speelde hierop in en wist de ideale, luxueuze en overheerlijke Paasbrunch box samen te stellen!

PureLocals duo Sommelier Andy De Brouwer en Dominique Persoone veilen intiem diner in leeg Sportpaleis

Sommelier Andy De Brouwer en chocolatier Dominique Persoone veilen zichzelf ter ondersteuning van de getroffen muziek scene!

Sommelier Gianluca Di Taranto en kok serveren 9-gangenmenu met aangepaste wijnen in “The Box”

Top sommelier Gianluca Di Taranto (The Jane 2*) lanceert unieke food & wine experience!

Dit PureLocals lid trapt alvast 'Dry February' creatief af!

Februari betekent 'een maandje zonder alcohol'. De 2 ondernemende zusjes van The Mocktail Club leren jou genieten met een grote G maar zonder alcohol!

PureLocals Member Dominique Persoone openhartig: "Ik doe soms stomme dingen, ja”

In een openhartig interview geeft de Belgische top chocolatier Dominique Persoone inkijk in wat hem drijft in het leven. Wat maakte van hem een top chocolatier? Welke levenslessen heeft hij gekregen? Hoe is zijn familieband en welke ambities koestert hij nog?

Het regent sterren onder de leden van PureLocals

Vandaag 11 januari werden de nieuwe Michelinsterren toegekend, virtueel dit jaar. Naast een nieuwe 3 sterren voor restaurant 't Zilte van Vicky Geunes, vielen ook verschillende leden van PureLocals in de prijzen!

Sommelier 'The Jane' Gianluca Di Taranto niet onverdeeld negatief over de impact van corona

En of ze bij het tweesterrenrestaurant ‘The Jane’ in Antwerpen honger hebben. Van afwasser Billal tot sommelier Gianluca tot chef Nick, allemaal willen ze hun normale leven liever gisteren dan vandaag weer oppikken. “Wij missen de hectiek van een vol restaurant. Stilzitten is niets voor ons.”

HORAL kent Lambic Award toe aan sommeliers Andy De Brouwer en Yanick Dehandschutter

De Hoge Raad voor Ambachtelijke Lambiekbieren (HORAL) kende de Lambic Award van dit jaar toe aan Andy De Brouwer (45) van restaurant Les Eleveurs in Halle en Yanick Dehandschutter (33) van restaurant Sir Kwinten in Lennik.

3 PureLocals leden vallen in de prijzen bij de Gault Millau awards 2020

Ontdek hier het laatste nieuws over de Gault Millau awards 2020 waarbij 3 PureLocals leden in de prijzen vielen!

Persoone's praline voor keelkankerpatiënten

In dit artikel lezen we een mooi voorbeeld van hoe je aan purpose marketing kan doen. Hoe start je vanuit vaak accute noden van mensen een innovatieproces op met als uitkomst een product dat het leven van mensen verandert. Of hoe je als bedrijf een rol kan spelen in de maatschappij.

Sterrenrestaurant Sir Kwinten verwacht dit jaar niet meer te heropenen: “Maar alstublieft, schep een beetje duidelijkheid voor eindejaar”

Al sinds de eerste lockdown in maart biedt Sir Kwinten takeaway aan, en dat zal de komende weken niet anders verlopen. De focus ligt nu vooral op het einde van het jaar om een mooi afhaalmenu aan te bieden.

Sterren uit een doosje: deze topchefs schakelen over op takeaway (repost Article Het Laatste Nieuws)

Lees hier het verhaal van verschillende topchefs over hun overschakeling op takeaway tijdens de coronacrisis.

LE LOFT EPICURIEN EN CO BOOSTEN PREMIUM-EN LUXE SECTOR

Het strategisch communicatiebureau Le Loft Epicurien uit Leuven richt samen met enkele partners het verenigend platform LocalExclusives.be op. Dit B2B2C platform moet de Belgische premium- en luxe sector boosten tijdens en na de coronacrisis.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}